יש המון מה ללמוד ממך

יש המון מה ללמוד ממך
01 אפר, 2012

רותי יקרה. עד עכשיו אני מתקשה לרדת מה´היי´ של אתמול.
איזו יוזמה ברוכה ואיזו הפקה מרשימה לערב שכולו נתינה. ואיזו נתינה הייתה שם. מכל הלב, בשפע, עד הפרט האחרון.
את נראית יפהפיה ופורחת, קורנת ומתקשה להסתיר את ההתרגשות. אנחנו היינו נרגשות לא פחות. אני אישית לא נתקלתי מימי במחווה כזו של עורך דין ללקוחותיו, ומה שמרשים עוד יותר:
בקשרים החבריים, האמיצים, האישיים והייחודיים שהוא יוצר איתם. אין לזה אח ורע.לכל אישה מהנשים המדהימות שנכחו בערב הנהדר הזה היו כל כך הרבה מילים טובות עלייך. איך עזרת לזו, וסייעת לזו, גם כשהפרוטה לא הייתה מצויה בכיסן, איך פתחת את דלתות משרדך, ליבך וביתך בפניהן בכל עת ובחפץ לב, ואיך תמיד היית שם בשבילן ברגעים הטובים והפחות טובים.
איך בן רגע מתמוסס איתך המרחק עו"ד – לקוח והופך להיות לקירבה מבינה ומכילה של נשים בגובה העיניים המדברות וחושבות באותה השפה. איזו אחווה נשית יצרת בצוות המשרד שלך ומחוצה לו. עם העוצמות שהיו שם אתמול, דומה היה שאפשר לנצח איתך את הכול.
כשישבתי שם, מולך, אתמול, נזכרתי בדרך הארוכה שעשית מאז הכרתי אותך. בפעם הראשונה שראיתי אותך אז, במשרד הקטן בסוטין. ואחר כך במשרד במגדל המאה, ועכשיו, במשכן החדש שלך ברמת גן. איזו כברת דרך עשית מאז, והכול בכוחות עצמך ובעשר אצבעותייך, עם כריזמה, אמביציה, חזון ודרייב בלתי נלאה.
והנה, התבססת, קנית לך מקום של כבוד בין צמרת עורכי הדין בישראל – ולמרות זאת, לא חטאת בגבהות הלב ונשארת אנושית ונעימה – ומלאת נתינה. אני מלאת הערכה למתנה הנפלאה והמושלמת שהענקת לנו אמש. יותר טוב מזה לא יכול היה להיות. מובטחני שהערב הזה לא יישכח. ושוב יום הולדת שמח, בשורות טובות,אושר ובריאות, ותמשיכי להסתער ולטרוף את החיים כמו שרק את יודעת. יש המון מה ללמוד ממך.
נשיקות, מ.ק.

[elementor-template id="4740"]

לתיאום פגישת ייעוץ
עם עו"ד רות דיין

    מעדיפים להשאיר פרטים טלפונית? 03-6708888
    התחייבות לדיסקרטיות מוחלטת

    לקבלת ייעוץ משפטי פרטני