לאט לאט האימה והפחד פינו את מקומם לתחושת ביטחון

דף הבית משרד עורכי דין רות דיין > מכתבי תודה > לאט לאט האימה והפחד פינו את מקומם לתחושת ביטחון

לאט לאט האימה והפחד פינו את מקומם לתחושת ביטחון
07 יול, 2020

אני יודעת…אבל בא לי לכתוב לך משהו: לפני 6 שנים הגיעה אלייך למשרד אישה בת 57 מבוהלת ומפוחדת. נחושה לעשות מעשה אבל לא יודעת מאיפה להתחיל ובעיקר אחוזת פחד. את ראית אותה, את הרגשת אותה וידעת שהיא בדרך הנכונה אלא שהיא לא הייתה עדיין בטוחה בכלל.

התקשרתי אלייך המון חיפשתי אישורים והרגעות ואת היית שם בכל שעה ותמיד עם המילה הנכונה, העידוד ותחושת הביטחון שאני בידיים הכי טובות. וזה באמת מה שהרגשתי- שאני בידיים הכי טובות. כל הזמן !

ולא היה קל והיה מורכב מאוד אבל לאט לאט האימה והפחד פינו את מקומם לתחושת ביטחון והרצון להתחיל בחיים חדשים ואחרים וההכרה שאני ראויה לחיים שכאלה חלחלה לה לא מעט בעזרתך. והיו מהמורות והיו אכזבות והיו חששות והיו דמעות ומפחי נפש ועוגמות אבל מעבר לכל הייתה תחושה שאני בידיים הכי טובות. מה לא קרה בשש השנים הללו אצלי וגם אצלך.

אז היום חתמה על ההסכם אשה בת 63 שמגשימה לעצמה חלומות וצועדת בבטחה להתחלות חדשות והיא בטוחה בעצמה ונראית יותר טוב מאי פעם והיא יודעת שהיא בדרך הנכונה. הימים האלה לא פשוטים כלל והכל מאוד מורכב ומלא חוסר ודאות ודוקא עכשיו אני מלאת אופטימיות ותקווה ואני מרגישה שהכל מחכה לי.

קארמה איז א ביצ' וכמו שאמרת גם בשוטף פלוס עשר שנים ובזה אני לגמרי מאמינה, אבל קארמה טובה היא דרך חיים ואיזה כיף לי שזכיתי לליווי של קארמה טובה כמוך. אוהבת אותך ❤️

[elementor-template id="4740"]

לתיאום פגישת ייעוץ
עם עו"ד רות דיין

    מעדיפים להשאיר פרטים טלפונית? 03-6708888
    התחייבות לדיסקרטיות מוחלטת

    לקבלת ייעוץ משפטי פרטני